Iedere camping heeft er wel één. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis,Arno & Jan. Fietsers - WaarBenJij.nu Iedere camping heeft er wel één. - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis,Arno & Jan. Fietsers - WaarBenJij.nu

Iedere camping heeft er wel één.

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Dennis,Arno & Jan.

02 Augustus 2019 | Nederland, Delft

"Dag 14"Met de nagalm van de Karaoke in onze tentjes zijn wij tóch rond 00:10 in slaap gevallen. De nacht was klam en kort, BZZZZZZZ de wekker loopt al weer af. KOFFIE en iets te eten is heden morgen echt van levensbelang...hahahaha.
06:24 staan de mannen alwéér te stuiteren om de komende 107 kilometer de nek om te draaien......Wegwezen !!!!. Nádat Nelleke en Jan de mannen hebben uitgezwaaid gaan zij aan de gang met de tentjes ,stoeltjes en andere achter gebleven spullen op te ruimen en vakkundig in de auto plaatsen. Even een lekkere douche en de tanden gepoetst gaan wij ook opweg naar Pezenas hopende dat wij Arno en Dennis deze keer wél onderweg tegenkomen? Helaas belanden wij al weer vrij snel op de Tolweg en daar komen wij Arno en Dennis echt niet tegen. Aangekomen op de camping in Pezenas was als een déjà vu voor ons, werkelijk niets was er veranderd sinds onze éérste fietsreis in 2012. Klokslag14:00 arriveren Arno en Dennis op de camping. Even lekker een biertje en een pindaatje of een handje chips en daarna 2 grote plonzen in het zwembad ....Knabbel en Babbel hebben het weer naar hun zin.
Ook hier is er één! Straks na het nuttigen van de pasta is het snel tijd voor een bakkie koffie met een stukje gebak, vandaag is Justin de oudste zoon van Arno jarig en dat moet toch ook een klein beetje gevierd worden...Hieperdepiep hoera hoera hoera.Dan nog eventjes lekker de dag door nemen en spulletjes klaar zetten voor de rit van morgen. Waarschijnlijk rond 21: 30 het mandje in om lekker te herstellen voor de rit van morgen.

Groetjes Arno Dennis Nelleke en Jan.

•Bereden kilometers: 107
•Bedwongen hoogtemeters 1004

• 02 Augustus 2019 - 12:15

Frans:

Hij gaat lekker mannen .Rust goed uit voor het laatsten stukje .En Arno gefeliciteerd met je zoon.

• 02 Augustus 2019 - 12:38

Marja:

Hi kanjers,
    Als eerste...Arno gefeliii met je zoon.
    Als tweede ben ik toch wel een beetje nieuwsgierig of iemand van jullie heeft staan bleren op de karaoke-avond. Filmpje??
    Ik zou bijna meegaan met jullie....gebak, croissantjes, pasta, bier, chips, borrelnootjes.....alleen dat fietsen houdt mij tegen

• 02 Augustus 2019 - 13:56

Gerard:

Gefeliciteerd, en succes de laatste dagen

• 02 Augustus 2019 - 14:00

PeTiDo:

Op de eerste plaats Arno van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Justin. Daar hoort echt wel een biertje een pindaatje en een stukje gebak bij, het is toch een beetje feest. Volgens mij moeten jullie nu nog 4 dagen zwoegen dus 1 biertje, 2 pinda's en 1 stukje gebak moet wel kunnen. En Jan en Nelleke het was zeker wel leuk dat deze camping van 2012 nog steeds onveranderd is, dan wist je in ieder geval de weg. Voor jullie komt ook het einde in zicht van tentjes neerzetten, tentjes afbreken, tentjes inpakken, Stoeltjes neerzetten, stoeltjes inklappen, tafel neerzetten, tafel inklappen en alles uit de auto halen en weer alles in de auto pleuren. Maar Nelleke het is toch maar goed dat je meegegaan ben zo komen jullie toch weer met zijn allen veilig thuis, echt een goed voorgevoel gehad. En ik denk dat Jan het daar achteraf ook wel mee eens kan zijn. Voor morgen weer een goede reis voor de ridders van de weg en natuurlijk ook voor de verzorging zonder pech, met mooi weer en veel genieten.
    Wat Marja zegt heb ik eigenlijk ook wel, de reis is heel gaaf, leuk en gezellig alleen moet dat fietsen er niet bij zijn, ik ben het helemaal met je eens Marja. Nog ff volhouden mannen en vrouw, zorg dat jullie alle vier veilig op de camping aankomen.
    groetjes Peter en Tina.

• 02 Augustus 2019 - 14:36

Nico:

Nog drie etappes, maar het wordt toch wel zwaar. De bekende laatste loodjes en het weerbericht maakt het niet makkelijker. In plaats van een mistral in de poeperd, tegenwind en ruim 30 graden. Kortom toch maar niet een uurtje langer slapen. Mannen houdt vol. Aan de begeleiding zal het liggen. Misschien kan de ploegmaten met ploegleiders Jan en Nelleke jullie uit de wind zetten. De jury kijkt toch niet mee of je krijgt een tijdstraf. Zo is het genoeg met wat flauwekul. Mannen, sterkte morgen. Het zal jullie lukken.

Groet, Nico

• 02 Augustus 2019 - 15:12

Freddy Mercx:

Wind in je poeperd, wind op je neus, trap die fiets naar zn klote jullie kunnen het heus. Arno gefeliciteerd met je knul. chips gebak en bier ik gun het jullie allemaal vanuit Holland hier. De laatste ritjes komen eraan, op croissants koffie en een banaan. Trap de fiets naar boven over die rots, dan ben je in Spanje en hebben jullie het met zn 4tjes gedaan en dat maakt mij trots. Zomaar even een rijmpje voor jullie allemaal omdat ik trots ben op jullie avontuur en het verhaal.

• 02 Augustus 2019 - 15:22

Frans:

Hartelijk Gefeliciteerd Arno met je zoon!! Jan hoe is het nou mogelijk om op de snelweg te komen je hebt de hele route op papier en voor jou zou het blindelings te volgen moeten zijn als deskundige inmiddels. maar goed er komen er nog een paar ritten. lekker bij aankomst een koud biertje en wat te happen en zeker als het op gediend wordt. en de camping zowat het is maar voor een nacht. en boys neem wat meer tijd onder weg voor een paar mooie toto's deze mis ik nu dat maakt het verhaal af. morgen weer veilig op weg en geniet er van. Groetjes Paco

Verslag uit: Nederland, Delft

1e x Proef fietsen.

Na veel onderling overleg via alle sociale kanalen gaat zaterdag 25-8-2018 de kop eraf....Onze eerste gezamenlijke ( PROEF) fietsreis met als bestemming Neerlinter België gaat plaats vinden "De 3 Cube boys" kunnen nu (eigenlijk) niet meer terug.
Hoe is het ontstaan : Arno en Dennis zaten altijd aandachtig te luisteren als ik wederom iets vertelde over mijn eerder gemaakte fietsreizen.Deze 2 Bikkels gaven aan dat ook zij wel deze uitdaging aan wilde gaan. Dus 1+1 = 2..we gaan het gewoon doen ????..Gewoon ?? na wat overleg over de schoolvakantie's van 2019 zijn wij er met z'n allen goed uitgekomen en op zaterdag 20-7-2019 vertrekken wij vanuit Roosendaal naar de camping in Spanje waar wij 16 fietsdagen later aankomen. Zoals al gezegd is wordt er eerst proef gefietst, gewoon om te kijken of de fiets met de volle bepakking in balans is en hoe is het om zolang op een fietszadeltje te zitten? Deze eerste proef fietsdag is tevens in 2019 ook onze eerst bestemming in België. Het plan is zaterdagmorgen uit Roosendaal om ongeveer 08:30 vertrekken aankomen in Neerlinten rond een uur of 3 daar 1 nacht kamperen en de volgende ochtend weer terug fietsen naar Roosendaal...ongeveer totaal 220 km.
Zaterdagavond zal er een aanvulling op dit verslag plaats vinden, verder gaan wij jullie op de hoogte houden van onze voor bereidingen. Zoals beloofd een stukje aanvulling. De aankomst bij Emmely en Arno in Roosendaal was regenachtig maar gezellig.( de foto's spreken voor zich ) na een bakkie koffie gingen de fietsers op pad.....op naar Neerlinten. De fietsen en bereiders hebben zich goed gehouden de 5 uur durende reis werd gevuld met 2,5 uur regen. Op de camping aangekomen werden wij warm onthaald de Jos....de eigenaar. Emmely en Nelleke zijn met de auto gekomen en hadden de tenten al opgezet en heet eerste biertje werd genuttigd. s'avonds lekker nasi met saté gegeten en als toetje appeltaart met slagroom. Kortom het is een succes weekend geworden. De volgende morgen vroeg uit de veren want er lagen wederom 121 km richting Roosendaal te wachten,de weersverwachting is overigens een stuk beter dan vandaag.
Het is een gezellig ( Biertje en eten ) ,geslaagd ( 241 km ) en leerzaam weekend geweest.

Groeten : Dennis Arno & Jan......

06 Augustus 2019

Warm onthaal.

04 Augustus 2019

We zijn er bijna...máár nog niet helemaal!

03 Augustus 2019

(Vals) Plat

02 Augustus 2019

Iedere camping heeft er wel één.

01 Augustus 2019

Vitamine in de natuur.
Dennis,Arno & Jan.

Dennis..Arno...Jan. Leeftijd: bij elkaar 119 jaar Nu in: Nederland, Roosendaal & Delft. De profielomschrijving van dit aangemaakte dagboek is heel simpel, 3 mannen met een passie...Fietsen en avontuur beleven, 3 mannen met de zelfde fiets een "Cube" vandaar de naam van dit profiel en 3 mannen met de zelfde eindbestemming in 2019 Camping Les Medes in Spanje. Toch even deze bikkels voorstellen. De jongste van het stel is Dennis Flipse 28 jaar en helemaal verliefd op zijn vriendin Cher... Judoleraar en een klein beetje gek!! De middelste is Arno Raats 39 jaar vader van 2 gave knullen, getrouwd met Emmely en Timmerman / uitvoerder van beroep..altijd tijd voor een gezellig Biertje. De oudste is Jan Flipse 52 jaar en getrouwd met Nelleke ( In de vorige eeuw ) Yep... de vader van Dennis. Wij gaan dit avontuur aan en zijn er van overtuigt dat het ook gaat lukken. Groetjes , Dennis Arno & Jan.. Huidige reis: Op weg naar Spanje. Periode: Vertrekken op 20 juli 2019 en arriveren op 6 augustus 2019.

Actief sinds 02 Sept. 2018