We zijn er bijna...máár nog niet helemaal! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis,Arno & Jan. Fietsers - WaarBenJij.nu We zijn er bijna...máár nog niet helemaal! - Reisverslag uit Delft, Nederland van Dennis,Arno & Jan. Fietsers - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna...máár nog niet helemaal!

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Dennis,Arno & Jan.

04 Augustus 2019 | Nederland, Delft

" Dag 16 " Als of de Duvel er mee speelde, op de camping was het allemaal heel warm en vooral gemoedelijk. Nadat een ieder was bekomen van het lekkere eten en een bakkie koffie ( zie verslag van dag 15 ) wilden wij onze nachtrust gaan pakken en ja hoor klokslag middernacht werdt het startsein gegeven voor een nachtelijk festival op ongeveer 150 meter van onze zo gemoedelijke camping ?¿ Als of de duvel er mee speelde. De wekker deed gewoon zijn werk om 05:00 en er werd wederom verse koffie met oudbakken croissants met jam en pindakaas genuttigd. Daar vertrokken de mannen weer voor de een na laatste rit van dit mooie avontuur. De Pyreneeën zijn in zicht en dat belooft een mooie rit te worden. Waar wij op hoopten kwam ook uit,de wind in de rug (eerste paar meter) en omringd door bergen en natuur dat zo ontzettend mooi is. Om 9 uur was het tijd voor een kopje koffie, deze smaakte voortreffelijk! Helemaal toen wij er achterkwamen dat we al praktisch op de helft van de rit waren, doe er nog maar 1 dan! De temperatuur liep snel op richting de 30 graden Celsius dus wij gingen weer snel de fiets op. Voor de laatste col van de dag hebben we nog even de koelte opgezocht in een bekend "restaurant". We bestelde bij de heer Ronald een colaatje en een Big Mac, we zijn er nu toch. Onderweg hebben ben we wat leuke kasteeltjes en bijzondere dingen gezien, zie de foto's van vandaag. Rond een uur of 1 lokale tijd arriveerden de heren op de camping en werden wederom ontvangen met een Freddie H en een versnapering. Snel even wifi regelen, een plons in het zwembad en klaar zitten voor de race van Max!
Ook vandaag werden de tentjes ivm met de hitte pas na het eten opzet. Op het menu staat vandaag een hamburger met patat of een verse pizza uit de Italiaanse pizzaoven.

"Persoonlijke ervaring van"
• Arno: ik dacht dat mijn voorbereiding oke was maar dat bleek later toch best tegen te vallen .
Maar na zo'n 90 fietsuren en dik 1500km op de èèn na laatste camping ben ik best trots op mezelf dat ik dit toch voor elkaar heb gekregen.
Deze ervaring gaat in de boeken om nooit meer te vergeten.
Ook wil ik iedereen bedanken voor alle reacties op welke manier dan ook hier heb ikveel energie uitgeput om dit voor elkaar te krijgen zeker met deze tropische temperaturen.
Groetjes Arno.

• Dennis: De voorbereiding op deze reis was niet perfect maar desondanks ging het heel goed. Sommige stukken waren best zwaar, samen met de hitte en het toch niet helmaal lekker kunnen slapen. Ik ben blij dat ik de reis gemaakt heb en dat deze er bijna opzit, het is ook heel fijn om lekker te ontspannen zonder iedere dag te gaan fietsen. Graag wil ik ook iedereen bedanken voor de leuke berichtjes, appjes, reacties. Het was iedere keer weer uitkijken naar jullie leuke, ondersteunende en grappige berichtjes. Bedankt!

• Nelleke: Deze fietsreis was voor mij een hele nieuwe ervaring van eerst niet meerijden naar ineens toch wel meerijden met de mannen. Het was leuk om Dennis en Arno iederedag weer sterker te zien worden op de fiets, en zo de hele rit mee te maken. Èèn ding heb ik geleerd het zijn niet enkel muggen die steken de andere insecten kunnen er ook wat van. Bedankt en groetjes allemaal.

• Jan: Als ik terug kijk naar het geheel wat allemaal met deze fietsreis te maken heeft gehad kan ik dat niet met enkele korte zinnnen verwoorde. Ik ben apetrots dat wij deze reis met z'n 4tjes hebben volbracht. De fietservaring van mijn en het niet wetende van de jongens wat er komen gaat is heel goed samen gegaan. Elkaar steunen en adviseren in moeilijke perioden ging haast vanzelf. Kortom de 3 Cubeboys en dame hebben een unieke prestatie geleverd waar ikzelf nog lang op terug zal kijken..♡♡. Groetjes allemaal en wie weet tot nogmaals ☆☆☆☆

Groetjes Arno Dennis Nelleke en Jan

Bereden kilometers: 83,5
Bedwongen hoogtemeters: 913.

• 04 Augustus 2019 - 15:11

Gerard:

Een en al respect wat jullie gepresteerd hebben

• 04 Augustus 2019 - 15:12

Corrie:

Arno en Dennis super zo als jullie fietsen ben ook super trots op jullie 2

• 04 Augustus 2019 - 15:31

Marja:

Hi toppers, het zit er bijna op. Jullie gaan het nog missen hihi.
    Straks lekker bijkomen en er zal nog dagelijks door jullie over de tour de cube boys gesproken worden.
    Het enige dat ik nog kan zeggen....CHAPEAU!!
    Kusssssss

• 04 Augustus 2019 - 15:35

Nico:

Hoewel nog een dag te gaan, feliciteer ik jullie met deze overwinning op je zelf. Jullie kunnen trots zijn op hetgeen jullie gepresteerd hebben. Morgen de Pyreneeen over en afzakken naar L ‘ Estartit. Lekker een tijdje genieten van deze unieke ervaring.
    Groeten, Nico

• 04 Augustus 2019 - 15:53

PeTiDo:

Zo met nog 1 rit voor de boeg weten wij ook niet meer wat allemaal; te zeggen, want het meeste is al gezegd. Dat jullie het met zijn vieren goed doen, dat we trots op de pedaalridders zijn, dat we trots op de volgwagenbemanning zijn, dat we trots zijn op de tentenbouwers dat we trots zijn op de auto inpakkers dat we trots zijn op de cateringservice en natuurlijk zijn we trots op onze Jan die uiteindelijk met het idee op de proppen kwam om samen met Arno en Dennis deze tocht te gaan maken.
    Gelukkig kwam op het laatste moment ook nog ook nog Nelleke van de ploeg deel uitmaken dus kortom alles is tot in de puntjes geregeld. Alleen . . . . . . . maar dat bespreken we in Spanje volgend jaar onder een Baco nog wel een keer met Jan.
    Voor morgen als jullie de laatste rit rijden nogmaals de wens van ons voor jullie : mooi weer, geen pech, veel plezier, en zorg dat jullie heel en gezamenlijk op de camping aankomen.
    Groetjes Peter en Tina

• 04 Augustus 2019 - 16:02

Corrie:

Hoi hoi super boys Arno en Dennis jullie hebben karakter getoond.doorgaan hoop dat de mensen bij aankomst in l'estartit jullie inzet omzetten in waardering zodat de eer die jullie toe komt en niet de rest er om heen de fietsers hebben een super prestatie geleverd..love Arno en Dennies jullie zijn de Kanjers

• 04 Augustus 2019 - 16:38

CO&Marianne:

Je bent er bijna ,maar nog niet helemaal, iedereen op camping les-medes kijkt uit naar de binnen komst.
    Het podium zal ondertussen volgens mij wel klaar zijn, hebben ruim de tijd gehad. hier geen podium
    voor 3 zoals in de tour maar een voor 4 man 3 mannen en hun verzorgster niet te vergeten voor jullie staat morgen de champagne koud[ denk ik] veel succes en kijk goed uit PA&MA

• 04 Augustus 2019 - 17:23

Aardemaatjes:

Super mannen mooie prestatie en leuke verslagen.
    Groetjes van de Aardemaatjes

• 04 Augustus 2019 - 17:48

Freddy Mercx:

Ja ja het is bijna zover toppers, ik heb genoten van de verhalen die jullie geschreven hebben, het was net of ik achter op de fiets zat bij jullie, super leuk om te lezen. Morgen de laatste rit en dan vakantie vieren. Ik heb al verteld dat ik trots ben op jullie prestatie die jullie alle 4 geleverd hebben. Geniet samen morgen van de laatste rit en ga genieten van jullie wel verdiende vakantie. Ik maak een diepe buiging voor jullie en spreek jullie snel. Groeten uit Delft.

• 04 Augustus 2019 - 18:06

Frans Winckens:

Een grote pluim voor jullie dat jullie het weer gedaan hebben op de fiets naar spanje.super groetjes uit helmond. We waren iemand anders aan het zoeken toen kwamen jullie ook weer tegen op waar ben je nu

• 05 Augustus 2019 - 08:26

Shanice :

Heel veel respect wat jullie hebben gepresenteerd met zijn alle! Jullie zijn allemaal toppers! Straks lekker genieten op de camping! Liefs!

• 05 Augustus 2019 - 12:52

Frans:

inderdaad Arno en Dennis als ik jullie persoonlijke ervaring lees weet ik precies wat je voelt, de volgende keren !! gaat het stukken beter haha. deze ervaring blijft je hele leven hangen "van weet je nog toen daar" en ik weet ook wat er morgen staat te geburen bij zo een onthaal kippen vel. ook Jan en Nelleke proficiat goed gedaan de verzorging, maar toch elke dag zijn de jongens een paar uur uit het zicht en is de hereniging op de volgende camping weer een blij weerzien. Groetjes Paco

• 05 Augustus 2019 - 15:25

Rolf Van Den Heijkant:

Chapeau!!!!! Wat een prestatie en een mooie ervaring rijker. En nu allemaal nog genieten van een wel verdiende vakantie!!!

Verslag uit: Nederland, Delft

1e x Proef fietsen.

Na veel onderling overleg via alle sociale kanalen gaat zaterdag 25-8-2018 de kop eraf....Onze eerste gezamenlijke ( PROEF) fietsreis met als bestemming Neerlinter België gaat plaats vinden "De 3 Cube boys" kunnen nu (eigenlijk) niet meer terug.
Hoe is het ontstaan : Arno en Dennis zaten altijd aandachtig te luisteren als ik wederom iets vertelde over mijn eerder gemaakte fietsreizen.Deze 2 Bikkels gaven aan dat ook zij wel deze uitdaging aan wilde gaan. Dus 1+1 = 2..we gaan het gewoon doen ????..Gewoon ?? na wat overleg over de schoolvakantie's van 2019 zijn wij er met z'n allen goed uitgekomen en op zaterdag 20-7-2019 vertrekken wij vanuit Roosendaal naar de camping in Spanje waar wij 16 fietsdagen later aankomen. Zoals al gezegd is wordt er eerst proef gefietst, gewoon om te kijken of de fiets met de volle bepakking in balans is en hoe is het om zolang op een fietszadeltje te zitten? Deze eerste proef fietsdag is tevens in 2019 ook onze eerst bestemming in België. Het plan is zaterdagmorgen uit Roosendaal om ongeveer 08:30 vertrekken aankomen in Neerlinten rond een uur of 3 daar 1 nacht kamperen en de volgende ochtend weer terug fietsen naar Roosendaal...ongeveer totaal 220 km.
Zaterdagavond zal er een aanvulling op dit verslag plaats vinden, verder gaan wij jullie op de hoogte houden van onze voor bereidingen. Zoals beloofd een stukje aanvulling. De aankomst bij Emmely en Arno in Roosendaal was regenachtig maar gezellig.( de foto's spreken voor zich ) na een bakkie koffie gingen de fietsers op pad.....op naar Neerlinten. De fietsen en bereiders hebben zich goed gehouden de 5 uur durende reis werd gevuld met 2,5 uur regen. Op de camping aangekomen werden wij warm onthaald de Jos....de eigenaar. Emmely en Nelleke zijn met de auto gekomen en hadden de tenten al opgezet en heet eerste biertje werd genuttigd. s'avonds lekker nasi met saté gegeten en als toetje appeltaart met slagroom. Kortom het is een succes weekend geworden. De volgende morgen vroeg uit de veren want er lagen wederom 121 km richting Roosendaal te wachten,de weersverwachting is overigens een stuk beter dan vandaag.
Het is een gezellig ( Biertje en eten ) ,geslaagd ( 241 km ) en leerzaam weekend geweest.

Groeten : Dennis Arno & Jan......